Saturday, August 22, 2009

Ramdhan MenJengaH Lagi.!!

~ku mengharapkan ramadhan kali ini penuh makna..agar dapat ku tempuhi dengan sempurna...~

Salam ramadhan...wahh..dah terasa bahang nak raye.hikhik..posa pun x mula lagi..nak raya..tak sabar rasanya nak balik kampung..mak ayah dah sibuk dok telipon..bila nak balik..(aku rasa dh bagtau byk kali dah tarikh aku berangkat ke sana),,agaknya tak sabar nak jumpa cucu kot...bukan nak jumpa aku..heheh...
agak2 dh masuk 8 bulan tak balik kampung..ishh..lama betul aku tak balik..jgn kata anak durhaka sudah...bukan sengaja tak balik..tapi kekangan masa dan tuntutan keje mengunci aku untuk menjengah kampung...
Dengan keadaan yang sudah menjadi STUDENT TUA ni...hehe...sedikit sebanyak mencacat rencana aku untuk berpoya2...hehe...anyway selamat Berpuasa....

No comments:

Post a Comment