Tuesday, January 5, 2010

Sarawak Bumi kenyalang..




Pada 24 nov yg lalu aku dan family aku dh berangkat ke serawak.Jalan2 cari makan.Makan angin ler namanya..heheh..almost 2 weeks kitaorg di sana.Stay di kuching till 29 nov..then continue fly to Sibu stay till 4 disember.Ingat di hati aku nak stay lagi lama..tapi ada tutorial lak 5 dn 6..hai...apa boleh buat..terima ler..dh itu jln yg dipilih.Buah 'kaki' ada ku belikan wat kawan2 ku.Actually xmo nak beli..tapi xleh ler..aku ni jenis ingat kawan2..(dlm masa yg sama ada gak kawan2 hentam dan asyik cari pasal..hmmm...)entah ler..biar ler..Allah tu Maha Adil.Just wait n see jer.Member satu sekolah aku pun holiday di serawak...APAI n FAMILY dr muar lagi.Sempat ler kenal2 mak ayah APAI ni..ada ler aku attend diorg carikan tempat kek lapis dan muzium kuching.Macam tourist guide lak..boleh la jugak..hehehhe....
Tahun ni kira meriah sikit ke serawak coz..umah my aunt penuh..dgn mak ayah aku gak.Meriah ler jugak.Sempat jugak aku belajar buat Kek Lapis Serawak Evergreen namanya.Sempat jugak kena facial treatment dr auntie i..free of charge dear...(jgn jeles..)
Nak buke sekolah..sedih jugak..kawan blog aku sorang dh pindah balik kelate..takpo..takpo..biar dia dekat ngn family dan bahagia.Aku doakan yg terbaik buat dia.JIHAN..nice to know u.....begitu juge JULIEYANTY..penah kuar lepak dan shopping ngn dia.Best sgt!!...Tak kenal maka x cinta right....Okaylah..akan ku post kan entri yg terkini nanti.....

No comments:

Post a Comment