Saturday, January 16, 2010

SUdah..SuDah la...

Sudah..sudah la...aku tahu niat di hatimu itu....adakah aku akan terkena sekali lagi..???Nope for this time!!!Cukup yg dulu dh terkena...Aku x tau apa plan "orang itu" sebenarnya...very2 pelakon drama harpan terbaekkk.....namun atas dasar PRO aku just masuk tinger kiri..kuar tinger kanan...x taulah citer apa lagi yg diolah dan di DIRECTOR untuk aku...Xkan adenan sempit kot..?hehhehe..
Cuma tahap kesabaran ku ni masih tinggi..dan belum KABOMMM lagi..Manusia ni x penah nak tgk org senang..ada jer citer.Tapi dah adat mulut2 BUSUK manusia ni bercerita..kadang-kadang aku saja menguji..try..test....nak tengok sejauh mana kejujuran "orang itu" terhadap aku...tapi apabila sudah dilahirkan sebagai manusia yang BERTALAM DUA MUKA..x dapat la nak tolong....Lu PIKIAQ LA SENDIRI!!!!!!...Asssalamuaalikummmmm

No comments:

Post a Comment