Wednesday, July 21, 2010

Kembali Terjalin

Assalamualaikum...kembali terjalin,Lama betul x update blog.Rasa tetibe jer mood bole ilang,,,hikhik..(bole gitu)
Actually banyak sgt citer yang terjadi sebelum sekembalinya aku di dunia blogger ni.Akan aku update kan satu persatu mana yang perlu.Yang ter latest ialah tentang anak aku yang sulung si Zareef Aqlan kena tahan wad di HBTAR akibat muntah-muntah tanpa henti atau kata omputihnya muntah2 non stop.sampai lembik....Sedih aku lihat mukanya yang menahan muntah.
Pagi2 dalam pukul 12.30 aku siapkan barang2,,coz aku tahu akan kena tahan wad punya.Then siapkan barang2 si adik untuk di poskan di rumah babysitter.(Pesanan penaja si babysitter tinggalkan adik untuk di jaga kerana tak elok bawak budak kecik g hospital..)alhamdulilah...ada yang masih datang meringankan beban aku n my hubby.
3 Hari 2 Malam juga kena check in kat spital ni..talipon..?berdering2..cucu sulung masuk wad..kejap nenek telipon..kejap atuk..kejap mak ngah..kejap2 Maktok...sat lagi tokwan pulak..sampai akak yang sama2 stay ngn aku di situ leh cakap..."mcm bursa saham yer dik.."
Alhamdulilah..aqlan beransur pulih...(kini aqlan berada seminggu di rumah nenek dia atas permintaan nenek untuk menjaga sehingga pulih..)

No comments:

Post a Comment